inte nu

Är såååå trött! Jag är nog påväg att bli sjuk om jag inte ser till att vila och äta ordentligt med vitaminer, och sjuk vill jag deffernitivt inte blir nu. 2 matcher i helgen som är viktiga. Vem vill vara sjuk i börjar på skolan liksom?! Tänker spara den sjukhten tills jag är skoltrött eller har mycket plugg så tiden går åt till något viktigt ist.

Idag bokade vi studentkryssningsbiljetterna, som många andra troligen också gjorde och troligen också skriver på sin blogg eller fb. Vi ska åka som en klass vi, så det blir jag och 3 klasskompisar i en hytt och reten av tjejklasskompisarna i en annan. Funkar väldigt bra eftersom vi bara är 9 pers. Tur att vi inte är typ 30...

Idag hann jag även inhandla en fika med några av mina favorittjejer. Det var dagens kap vill jag lova! Har nyss kastat in ett jumbodumbo gott bröd i ugnen som ska njutas till frukost imorgon. Grovt bröd med avokado, ägg och skinka. Mmmm.... Nu ska jag vänta in nya avsnittet av 90210 och kika det. Sen sover jag för kvällen vill jag lova!! /

Kommentarer
Postat av: jessica molin

recept på brödet:D

2011-09-22 @ 19:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0