english



Det väntas helg, Idol och en framtida sovmorgon. Allt jag behöver för stunden. Börjar bli mer och mer lik en sjukling. Sover inte mycket på näterna av hosta och känner huvudvärken på dagarna, jag diggar inte dem faktorerna, tyvär. Är jätte sugen på att leka med smink, färger, former, allt! Jag kommer få sånthär kreativt anfall snart. Får se hur jag hanterar det, är lite kul för man vet aldrig hur det kan gå!!
Imorgon är det dags att strata engelska plugget på full tid. 3 dec gör jag troligen ILTS provet. Fan va jag ska kämpa med det där jäkla språket. Jag ska fan klara de! From now on am I doing everyting in english. Kanske inte bloggen, men resten! Snart kommer ett kreativt utbrott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0