don't feel bad girl,

Det nästan spöregnar och blåser storm. Sitter i sängen och inväntar fotbolls träning, känns inte så lovande tyvär. Till detta känner jag dock lukten av nygjord äppelmos vilket är så höstigt och mysigt. Det bästa med hösten är att man fasktiskt kan tillåta sig att kura in sig i huset, tända ljus och dricka stora koppar chai te. 

Imorgon är det praktiken som vanligt, men efter det ska jag och Jessica åka på makeupstores visning i globen. Ska bli super kul och det kommer säger vara proppat med folk, men dit ska vi och inspireras av lite makeup. Sen kväll blir det defernetivt! Tar med mig systemisen dock så bilder blir det nog. Nu ska jag klä på mig trenden lager på lager och ta mig till fotbollsplanen och frysa häcken av mig. /


Kommentarer
Postat av: jessica molin

jaa systemisen får du inte glömma:D:D

2011-09-05 @ 18:37:07
URL: http://jessicaamolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0