vuxenhandlande


Mobil bild

Kastade nyss av mig jeansen och på mig mjukis kläderna. Jag tog med mig Linn och storhandlade idag på Ica Maxi. Ingen mamma eller pappa eller syskon. Bara hon och jag, snacka om att man kände sig vuxen på förtid. Avchekningslista och allt! För att inte tala om hur konstigt det känndes när man skulle betala, med mammas kort dvs. Innan vi startade storhandlings projektet åkte vi så klart till Erikslunds shopping center. Jag presenterade deras nya tea butik för Linn och vi stor där som rena rama finsmakarna och valde téer. Mös med en fika på espresso house också, med det självklara valet, choklad godsaker!

Nu är jag hemma efter en hemresa i regn med ännu igen Håkan i bilsterion och proppmätt på nötter som moffades i bilden. Ska proppmätt laga mat för att sedan proppmätt äta mat och senare mysa framför tvn med en mörkchoklad med mandel. Förhoppnigsvis går det någon bra film på tv, dock kommer jag nog somna efter en kvart för jag är så trött, så bra film eller inte, spela roll! /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0