english essay and a book from the 19th century



Egenligen skulle jag vilja kolla runt på bloggar, bilder och nyheter om allt som skulle kunna inspirera mig. Jag har två olästa ELLE tidningar som jag önskar att jag hade tid att läsa. Istället har jag sysslet med en engelska uppsats om kameran och en bok skriven på 1800 talet. Jag var hemma från praktiken för jag kände mig sjuk och mådde dåligt igår och imorsen men nu börjar jag repa mig så efter ett bad med läsning och musik känner jag mig tillräckligt pigg för en dag på praktiken imorgon. När jag är klar med uppsattsen kanske jag ska lägga upp den här, jag har ganska många tankar om kameran som vore kul att dela med sig av. Vi får se vad betyget blir... haha jag är gräsligt dålig på engslska så sålänge det inte blir IG kommer den nog hamna här! Jag lla ner jätte mycket tid på ett annat engelska arbete och vekligen krigade för att få den så bra som möjlig. Resultatet blev G. Inte ens ett G+..... Plugga blir följden av de! /

Kommentarer
Postat av: Karin, blogg.se

Hej!



Jag jobbar som redaktör på blogg.se och tycker att din blogg är jättefin. Vad skulle du säga om att bli veckans blogg på vår modesida nästa vecka? Hör gärna av dig till mig så snart som möjligt:)



Mvh [email protected]

2011-10-20 @ 13:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0