sol, vind och löv


Bilder från idag.

Åh, så härligt väder det varit idag. Sol, inte så mycket blåst och MASSA höstlöv liggandes överallt. Började dagen med en powerwalk mrunt hägervallen. Den promenaden äör verkligen den underbara starten på dagen. De må vara min bästa avslappning/inspirations/analyserings runda. Jag har all tid i världen att tänka på allt som händer i mit liv och verkligen hinna tänka på hur jag ska hantera saker och gå till väga med saker. Jag kan gå och gå och sen kollar jag upp och har glömt att jag gått den bit jag gått. Är verklligen i min egna bubbla när jag traskar uta bland åkrarna. Underbart är det!

Åkte in till stan med systern vid lunch för att köpa lite grejer till London resan. Shoppade gjorde vi självklart inte men lite smycken kunde man få inhandla sig! Gick även och tog passfoto på stationen som ska vara med i ansökan om att få göra IELTS provet. Hatar passfoton!!

Nu ska jag måla lite naglar, plocka ihop lite outfits, tvätta lite och börja pa a acka. Imorgon vid 3 åker vi, wihioooooo!!! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0