scones



Klockan 07.15 ringde min klocka, inte utav ren olyckshändelse utan jag ställde den faktiskt då. Gick nämligen upp och gjorde nybakta scones till mamma och pappa, sen bjöd jag på frukost på sängen. Min kärlek till dem och ett stort tack för deras stöd i London. Glada blev dem trotts den tidiga väckningen. Pappa var dock redan uppe och var ute och cyklade vilket jag inte märkte förens han kom hem, precis i tajming när frukosten var klar. Mamma däremot är en sömntuta så hon hade nog gärna sovit längre, men sånt får man ta om man vill ha frukost på sängen!

Nu ska jag kolla Vampire diaries och sen ta en promenad för att rensa tankarna lite. Får se vad dagen leder mig! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0