så mycket bättre

Tjugo minuter kvar till första avsnittet att Så mycket bättre. Ikväll ska jag bosätta mig i vardagsrummet framför tvn i mörkret alldelsens ensam tillsammans med grönsaker & dipp och favorit chokladen 70% med pecannöt och havsalt. Släcka ner hela huset ska jag göra så inga läskaiga figurer får för sig att någon är hemma här för då tänker inte jag öppna i alla fall! Mina vänner är borta och gör annat och familjen är också borta och gör annat så jag ska mysa ner mig och bara njuta av frid och fröjd i huset som inte är varje dag.

Btw så kom det några och bus eller godisade oss här hemma, så jag gav dem varsin cake-pop för att vi inte hade något hemma. När jag sedan gick hem från affären en halvtimme senare så ser jag dem där killarna ståendes vi gatan och äter sitt godis. Så säger ena killen ba, åh jag ska ta min klubba (Cake-popen ser ju ut som en klubba), hans reaktion var - Åh det smakar ju som är vanlig klubba. Sen - SHIT VA GOD!!!!, upprepade han sig till sina kompisar. Evelina har inte vågat smaka sina änu så har inte fått någon rekation på mina små cake-pops. Jag tyckte i alla fall om dem!!

Nu lämnar jag datorlivet och laddar upp för myskväll i soffan! /

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sv: Jo, men det blir nog all in ifall jag gör det haha. Ha en fin kväll!

2011-10-29 @ 23:09:59
URL: http://stylegal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0