picking ut



Har denna lördag pysslat med massa inför resan. Haha, låter som att jag ska vara borta en evighet, men jag vill ju göra den fulländad. Har plockat ihop vad jag ska ha för kläder, men har ännu inte bestämt mig. Måste verkligen bestämma outfit för outfit för att jag inte ska ta med mig för mycket plagg, vilket jag i vanliga fall gör och sen tar var jag känner för och kommer hem med halva väskan med oanvända kläder. Tycker det är skit svårt att bestämma nu för dagen jag ska sätta på mig kläderna kanske jag vill ha något helt annat!

Är jätte trött nu och ska lagga efter detta inlägg. Har suttit och sytt in mina vita kostymbyxor och fållat dem för hand, och sen behövt sprättat osv. Drygt! Men resultatet vart mycket mycket bättre än innan. Innan var dem altelens för vida ner till så dem såg bara helt raka ut och har inte mycket passform, nu har jag fixat de. Btw har jag tvättat sönder mina favoritkostymbyxor som jag köpta på solo för någon månad sen. Dem skulle vist handtvättas, märkte jag efter att jag tog ur dem ur en 40graders maskin.... Sovdags nu, får se var jag hinner med imorgon för vi åker hemmifrån vid kanske 13.00. Imorgon gällere! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0