not much to offer

Har inte mycket att komma med denna dag. Är jätte trött och sliten, mest stressad. Borde egentligen försökt gå och sova något tidigare men det är inte lätt. Med tanke på att denna vecka bara innehållit två praktikdagar, vilket verkligen inte är en börda, så borde jag inte vara så trött som jag är. Har ju haft en weekend vacation f G s!! Men ska försöka vila upp mig denna helg, göra saker jag behöver göra, slappna av, tänka igenom vardagen, läsa lite, hitta inspiration, umgås med vänner och familj, ge lite kärlek och uppskatta allt jag har. Fick tips om en bok jag nog ska läsa, Ways of seeing. Bara titeln låter som en djup Louise bok. Nu ska jag sova. /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0