nightfall

Har haft en skön lördag. Morgon promenad vad starten. Sen var det matlagning, och sån här tid spenderandes vid datorn som man inte riktigt vet vad tiden gick åt till. Fick ett kreativt anfall, sen kastade jag mig in i matlagningen och Rebecca kom förbi. En jätte god pizza med mozzarella, salami, lövbiff, ruccola och körsbärstomater. AS GOD! Ina traskade med tiden in i huset och vi alla tre satt oss och kollade 5ans film. Tog en tur in till stan med bla älskade håkan i högtalarna, för att köra hem Rebecca. En kvällspromenad med Ina unnade jag mig också, och kom nu på att jag har match imorgon så ska nog krypa ner i sängen och sova lite. Förhoppningsvis får jag någon sömn så jag inte ligger och hostar hela natten, som tidigare nätter... /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0