look on the bright side of life



Imorgon är jag ledig. Egentligen inte med tanke på engelskauppsattsen som ska pluggas med, men ändå. Känns skönt att inte behöva lägga sig och känna sig pressad att sova för att inte vara trött imorgon, sovmorgon liksom. Imorgon kväll rör jag mig till min kära vänn Evelina, på lördag fyller tjejen 18 och imorgon ska hon firas! Änn är jag inte 18 så jag får ju inte följa med tjejerna på Eve's första utgång, men som tur är kommer jag ha alla mina tjejer brevid mig på min första utgång eftersom alla då redan är 18. Look on the bright side of life. Nu stänger jag ner all elektronik och går in för att skissa lite, sedan godnattsaka med den nya engelska boken Ways of Seeing. Konstbok, namnet säger endel också! Puss /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0