kritisk granskning




Dagens sysselsättning på praktiken har varit att kritiskt granskat lite med bilder som jag tog med fotografen Robert och modellen Ellinor. Snart är dem färdiga för användning, längtar!!! Bilderna är långt ifrån perfekta, men trotts det kan jag kolla på dem och känna att jag verkligen lärt mig något av den här första portfoliplåtningen, och det är en egobost bara det, trots o-egobostigt resultat! Dock blev dem röda läpparna PERFEKTA, både i symetri och skarphet. Det pirrar i magen bara av att få zooma in dem och känna att dem där har jag gjort, all by my self.

Imorgon är det praktiken igen och då ska jag äntligen få börja leka med lite löshårs delar som ska förberedas till Mia's stora hårvisning. En titt in på M.A.C Cosmetic blir det också! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0