fross söndag med kär vänn



En inte så händelserik söndag. Väldigt mysig dock, som den ska vara. Det är som vanligt att man känner pressen arr nu är det söndag så nu borde jag plugga. Jag trottsade det och ser det så att jag har en skol vecka framför mig trotts lov, bara det att det är sovmornar, inga raster, lunch hemma och tidigare avslutade dagar. Plugg ska det nog bli ändå trotts mys söndag. Det typiska mamma, dotter, IKEA och storhandel pågick på eftermiddagen. Köpte inget roligt  på IKEA, däremot några nya kuddfodar på ICA, får se om dem passar.

Efter lite kinamat från stan och upphämtning av Linn så var vi hemma och kollade tv. Nio-filmen blev beck tillsammans med MASSA gott. Tanken var även nyttiga grönsaker och dipp, men det skippade vi för vi blev mätta som få. Man skippar det nyttiga såklart! Jag hade jätte mysig kväll med mina kära vänn Linn, så nu ska jag ta en snabb varmdusch för att sedan krypa ner i sängen och sova. Imorgon är det lov men plugg. /

Kommentarer
Postat av: Anonym

Särskrivning och stavfel redan i rubriken, pinsamt! och trots stavas med ETT T

2011-10-31 @ 01:34:06
Postat av: Louise

sv: hahah vilken tur att jag inte bryr mig om särskrivningar och stavfel då!!;) Jag har som tur är mer betydelsefullare prioriteringar än det:))

2011-10-31 @ 12:20:19
URL: http://itbyme.blogg.se/
Postat av: Meg

mums, ser gott ut!

2011-10-31 @ 15:29:53
URL: http://megs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0