Cake-pop



Stessig dag är allt jag har att säga. Jag gick upp i tid, ställde klockan trotts ledighet. Började med allt i tid för att jag vet att jag är tidsoptimist. Började med bakning och paketinslagning klockan 12 ungefär. Ändå var jag en kvart sen hem till Evelina där det var fördelsedagsfirandet. Höll på med dessa Cake-Pops HELA dagen. 40 min + ugnstid stod det att det skulle ta. Typ 4 timmar tog det.. Men det var det värt för fina och goda blev dem. Blev som en personlig present till Evelina utifrån den presenten som var från oss i tjejgänget. 

Blev en snabbfixning med ett läppstift för att det skulle se lite med fixat ut, sen var jag iväg och en förjäkla kul kväll hade vi och maten evelina lagade var.... STÖRT JÄVLA RESTURANG FANTASTISKT GOD! Bilder kommer imorgon. Det var som att äta tapas på en rästurang på stureplan. Efterätten var ett ända stor Mmmmmm... Lyckad kväll, verkligen!! /

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

De blev ju superfina :)

2011-10-30 @ 17:08:46
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0