back in vasteras

Nu är jag hemma från den fantastiska staden!! Det har varit 3 coola dagar i staden med blandade intryck hit och dit, och Oxfordstreet i mitt hjärta! Det har varit asa bra väder och det är bra mycket varmare där än här.

När jag kom hem möttes jag btw av ett paket från RosettaStone med hörlurar och sen gick jag in på mejlen och hittade min inloggning, så nu jävlar ska jag börja träna engelska!!!!

Måste komma ihåg att berätta att första koppen Starbucks caffe skollade mig i gommen så huden låstnade, jag fick blåsor, har inte kunat äta utan att det gjort svin ont och det värker än nu. Suck....

Nu ska jag börja fixa med bilder så fort jag kan så jag kan börja med engelskan. Har också lite serier att kolla på. Mycket nu alltså... /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0