you won't tell me

Nyduschad och aldelens matt i kroppen är jag nu efter ett pass på träningscykeln. Ska bli störigt skönt att sova. Funderar på att lägga mig innan 10 så är jag förhoppningsvis inte så trött imorgon. Imorgon ska vi till Svt's kostymlager i Stockholm med klassen för att uppleva en sorts bevaring av kultur och stil historia. Det är både gammla kläder och nyskapade kläder med gammal insp. Tar förhoppningsvis massa bilder om man får!
Bilder till min ansökningsportfolie har jag hållt på med idag på praktiken. Fick låna Mia's Mac dator där det finns ett jätte bra program, typ som powerpoint men bättre, så har roat mig med det hela dagen. Det var asa svårt att välja ut bilder och allt sånt för man vill visa att man kan mycket men man vill inte visa bristerna man har. Dock känner jag att jag lär mig mer och mer om på vilket sätt man ska vara kritisk. Kritisk är jag redan men man måste vara det på rätt sätt för att få fram bästa resultat, så det jobbar jag stenhår på nu för en lyckad ansökan. Har lite mer att lägga in så den är inte helt klar men jag behöver inte känna mig allt för stressad iaf. Sängen nu och sova av mig stress av läxor som jag kom på att jag ska hinna göra också... /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0