still in bed

Har legat i sängen hela dagen. Pyjamasen fortfarande på och pärsjenerna(eller hur de stavas) fortfarande nerdragna. Har ont i hela kroppen, känner mig som en levande inflamation. Inge pisshet någon stans, vill bara ligga och kolla film hela dagen! Har pluggat engelska eftersom jag har den muntiliga delen av IELTS provet imorgon i Stockholm. Som tur är, är film en bra lärokälla, så jag ska tillåta mig en sådan, engelsk dvs.

Föroppningsvis har jag vilat tillräckligt idag så jag är pigg imorgon. Tidig buss som gäller! /

Kommentarer
Postat av: linn

jag har gjort desamma sötan! hoppas du mår bättre imorgon<3

2011-11-03 @ 17:49:33
URL: http://krouthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0