Nutella + Digestive



Åhoj! Jag har avnjutit dessa godsaker denna kväll tillsammans med mamma, stress och dunderförkylningen. Detta pågrund av bakning med de två ingridienserna. Lyx och helt underbart gott. Föresten har dagen varit en väldigt teoretisk dag med Kostymörkunskap i skolan. Srang sen runt och snorade på stan en stund och nu siter ja i sängen och läääängtar tills jag får sova. Dock ser inte natten så ljus ut med en fet bättskena och täppta näsgångar, muntorka her I come! Imorgon åker jag till Nyköping direkt efter skolan och hälsar på dem jag var barnvakt hos i sommar (mina gammla grannar). Kommer tillbringa helgen där och den strsöta bruden fyller år så hon ska firas, även den lilla ska firas för jag inte vad där när hon fyllde. Kul får henne att få paket på syrrans födelsedag!

Btw får jag svaret från IELTS-provet (det engelska provet jag gjorde på folkuniversiteet för två veckor sen). Dock ska jag vänta med att öppna det tills på Söndag, så att helgen slipper bli depp om det nu blir så! /

Kommentarer
Postat av: Magz

Hej Louise! Hoppas att det är okej att jag lånar några av dina bilder =) Säg till annars! Kram

2011-11-18 @ 02:56:51
URL: http://magdaomerspahic.wordpress.com
Postat av: Anonym

MUMS:)

2011-11-19 @ 12:18:14
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0