mitt bidrag till sminktävlingen på Attitude




Tävlingen igår på mässan gick bra. Det var lite struligt med tider och förutsättningar och omständigheter men det blev ett resultat med en tredje plats så jag är nöjd! Temat var Covergirl vilket ger än möjligheten att välja väldigt fritt hur man vill sminka. Bilderna visar väldigt tydligt hur jag valde att göra det. På eftermiddagen fick modellerna även gå på catwalken och visa upp sig, HELT ENSAMMA. DEt var lång poet och stolar med folk neranför och en spotlight på modellen när det kom ut, och EVELINA GJORDE DE!! Trotts sin väldiga scen skräck gjorde hon det, för min skull och som sedan kom att bli för hennes när hon efteråt kunder känna sig hur stolt som helst. Skit duktig var hon och jag är jätte stolt och tacksam verkligen. Hon är så grymm den där tjejen!!!
Även två andra tjejer från min skola kom på "pallen" så den erövrades av bara västeråspraktiska elever. KUL! Jag hade en jätte kul dag trott mycket väntan och stress och huvudverk, men när man kommer hem får man verkligen chansen att uppskatta och njuta av händelsen. Jag tycker inte alls om att tävla i makeup men gjorde det ändå för att ha gjort det och skaffa på mig erfarenheter och kunskap, så jag är mycket nöjd med dagen. Självklart vill man vinna men i stället fick någon annan göra det och någon annan gång kanske det blir jag. Jag känner iaf att jag gjort något jag kan stå för och det känns jätte skönt. Så tack sällskap, modell, skolan, tävlingen, arrangemanget och allt vad det nu var för en lyckad dag!!/ 

Kommentarer
Postat av: Mattias!

Riktigt nice Louise!:)

Keep going!

2011-11-29 @ 18:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0