allt möjligt

Är så otroligt sugen på pepparkakor! Det är mörkt, jag dricker chai-te och tänder ljus. Det ända som saknas är pepparkakorna... Jag längtar så stört mycket till Julen. Att få baka massa julgodis och äta julmat och snön och allt var det är. Men snart är den här, så jag kanske ska ta vara på att man inte frysit ihjäl ännu eftersom det kommer hända när det väl blir vinter.

Gårdagen var ju en tripp till Stockholm. Försova mig och höll på att missa tåget dit, men det gjorde jag som tur var inte. När jag väl var på Folkuniversitetet så var allt fösenat så jag han pusta ut. Provet gjordes och det gick fortare än förväntat och man hade otroligt lite tid så det var verkligen stress stress stress för att hinna färdigt uppgifterna. Vilket jag inte gjorde.... Men vad ska man göra, vissa saker går bättre än förväntat och andra inte helt enkelt! Nu är det i alla fall gjort och jag längtar tills resultatet kommer.

Kvällen igrå spenderades i Carros Tottes nya lägenhet. Pizzeria mat och godis var det som gällde. Lite charader på det. Idag har det bara varit slappdag och jag har sovit middag i två timmar. Stress och tidiga morgonar gjorde sitt på sömnen så var skönt att få sova lite. Nu ska jag kika The Vampire Diaries och sen äta och mysa till söndags tv. Imorgon är det skolvecka, så då kör vi igen! /

Kommentarer
Postat av: linn

of course you can get it! :)

2011-11-06 @ 22:37:12
URL: http://krouthen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0