a peak on christmas eve



Nu är julafton slut! Det har varit en lång dag med MASSA stohej. Kan börja med att berätta att vi var 29 stycken i en liten 3rums villa med ett extra rum i källaren där vi åt mat. Med tanke på hur många vi var är det inte konstig att det blev så mycket julklappar, men ändå, det var stört mycket julklappar (inte bara under granen utan runt om, var skulle man med julgransfot till liksom?). Jag har massor med bilder att lägga upp men jag väntar med dem till imrgon tror jag, och ger bara några bilder för en inblick i min julafton.

Efter en inte så sen men väldigt fartfyld dag kom vi hem och satte oss å spelade spel, drack vin och åt godis. Man har nästan tinitus i öronen nu när det är så tyst hemma jämfört med på julfirandet.

Fick föresten massa fint i julklapp som syns på sista bilden. Blev jätte nöjd med allt! För skojs skull skriver jag en lista på vad det  var!

Av mamma och pappa fick jag - 500:- presentkort på panduro(Kan jag köpa massa målar och skiss grejer!!!), hörlurar till Ipod, underkläder från hm, läppbalsam från The Body Shop, kanvas målar ramar och akrylfärger. Tack massor kära päron<3
Av Syster fick jag(både födelsedagspresent och julklapp) - 300:- i presentkort på panduro, skissblock och kolpennor som jag redan har och ska byta. Stort tack syrran<3
Av bror och Matilda fick jag - 200:- presentkort på kicks. Jätte mycket tack!<3
Av Faster fick jag - nagellack och läppglans. TACK!!!!<3
Av Farmor fick jag - Vargbröder boken och badlakarn. Tack så mycket!<3
Av kära vänn L fick jag - Hjärtskålar som jag flera gånger sakt att jag tycker dem är otroligt fina, för hon har likadana, så då fick jag dem. Happy Happy!!! Dom dimper nog ner i flytta hemmifrån lådan om jag inte råkar komma på något kul tillfälle att använda dem, vilket jag brukar lyckas göra! Tack såå himmla mycket vännen, du vet hur mycket jag tyckte om dem<3

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0