a piece of art


Blandat av blix ljus och inte blixt jus, men har inte redigerat bilderna i ljuset något alls.

Blev ikväll troligen färdig med min skiss, målning eller ska man säga mitt verk?! Har aldrig tidigare behövt utrycka mig i något linknade när det gäller målning och riktning och just den sortens konst. Detta "verk" är mitt första riktiga, som jag verkligen lagt ner tid på och gjort något av. Det är en sorts skiss av smink och håret jag gjorde på Evelina på tävlingen jag var med på för ett tag sen. Den ska inte föreställa henne utan är en fantasi karaktär.

Nästa gång jag gör mig ett verk ska jag prova att göra de på något helt annat sätt. Får se hur det hela går, men har iaf önskat mig mer pennor och målarfärger å sånt i julklapp, så får se vad som befinner sig i paketen. Nu ska jag mya ner mig i sängen och kanske somna. /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0