It won't work my way

Något med min blogg, eller mitt internet, eller så är inte sammarbetsvilligt. Har laddat upp nästan alla bilder men nu vill det inte längre fungera så jag antar att jag laddar upp resten imorgon för att sen kunna publicera inlägget. Har ju haft en jätte mysig mamma- och dotterdag med Linn och Elisabeth så vill självklart lägga upp bilder från det. Det får helt enkelt vänta då da.
Jag har också inhandlat mig målar och rit grejer på panduro för 1300:- som jag vill visa. Massa kul och massa pengar, men vafan det ska det väl bli värt! Nu är jag jätte trött och är medveten om att jag borde lagt mig mycket tidigare men envisades som vanligt om att få upp bilderna, så slutar det självklart funka så jag ändå måste vänta tills imorgon. Sånt är livet I guess. Då får väl det vara andledningen till att jag går och lägger mig nu då. Godnatt /


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0