du kanske undrar över mig



Min vardag är lite ledsnare nu för tiden. Den går åt till att till största del plugga och långa praktikdagar. Denna helg har jag spenderat först med utgång i Stockholm tillsammans med Ina, då vi var på Style By Tyras modevisninga och checkade in Alexanda i klassen som kick-assade som modell. Slagga över på praktiken i 3 timmar, så efter det har jag mest, sooooviggttt!!! Sov tre timmars middag och tolv timmar inatt, så nu är jag återställd. Därför passar jag nu på att plugga.
Måste tillägga att anledningen till att min vardag är lite ledsnare nu för tiden är för att min systemkamera är inne på lagning. Jätte ledsamt!! Ingen kamera på jul afton... Kan inte ta bilder på saker i vardagen heller, eller jo jag kan, men bilderna blir digitalkamera bilder. Det kanske borde duga men det är minst sakt oinspirerande. Nu kör jag på musik och plugg! /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0