2.5

Efter att gått sista skoldagen innan lovet igår, stannade jag kvar i skolan för att göra Ina fina till balen! (Kanske kastar in en bild eller två på det) Till kvällen komma min underbara vänn Linn och myser med mig med lite prat och gott att äta och sen kikade vi på en 2.5 lång film vilket slutade att vi båda låg och sov, och vaknade i slutet ooch fattade nada vad som hänt. Lyckat och mysigt!!

Igår fick jag också tillbaka min älskade kamera som var trasig!! Har haft lite ångest över att inte få ha kameran på julafton när alla på pappas sida, över 30 pers, ska fira jul tillsammans. Vore tråkigt att inte får fota den stohejjen! Idag kör jag på mys här hemma med lite skoluppgifter. Jo man tackar för restarbeten... /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0