drömmen om en sommaräng

Nu ligger jag äntligen i min säng och ska unna mig med lite tv. Det har det inte blivit mycket av sen skola börjar kan man säga! Jag känner mig lite off i film världen, då jag under lovet kollat massa film. Iaf blev det en pw nap på tåget, vilket leder till att jag är ännu tröttare när jag kommer hem, och för att inte tala om hur sur och lättirriterad jag blir. När jag kom hem möttes jag dock av något inte så irriterande. Pappa hade nämligen köpt med sig ny gjorda havskräftor från västkusten. Helt otroligt gott!!! Mycket mustigare och köttigare än vanliga, om ni ville veta...

Det har varit praktikdag idag och jag har varit duktig praktikant och skött tvätten och inventeringen. Massa siffror överallt när man ska inventera så jag kommer mäst troligt drömma om siffror, och det vill man ju gärna inte, så måste komma på något annat att tänka på innan jag somnar. En sommaräng kanske!
I slutet på dan kom i alla fall fotografen Robert förbi för att vi skulle gå igenom bilderna från beauty fotograferingen jag gjorde tillsammans med han. När vi rensat alla bilder som inte blev bra fick vi kvar några klippor som jag tror kan bli jätte bra! Känns väldigt positivt och bra. Det är trots allt första egna beautyfotgraferingen jag gör själv, och jag kan inte jämföra mig med Mia, som jobbat i flera år och är jätte duktig, men det är inte så lätt att låta bli att vilja vara lika duktig som henne när man omringas av hennes fantastiska verk dag in och dag ut. Förut satt till och med en tavla på en av hennes fotograferingar, på toan!!! Då förstår ni mitt case..
Nu ska jag försöka att inte drömma om att jag vill vara lika bra som Mia, bara för att jag skrev det. Så jag slutar med att jag föväntar mig stålande sol och värme imorgon, så kanske jag drömmer om en sommaräng. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0