young entreprenerus

Tänkte att jag skulle dela med mig av förra veckans speciella dag i skolan. Det var faktiskt så att vi tjejer i klassen var i skolan klockan 6 på morgonen, ja seriöst, för att sminka fyra unga företagare från John Bauer som skulle vara med på en stor UF mässa.

Deras logga var orange så dem ville bli sminkade med det och sen ha en stilren frisyr. Fredagen innan kom dem och alla som sminkade och fixade deras hår fick göra varsitt förslag på hur de kunde se ut, och så fick tjejerna välja vilket dem gillade bäst, och då valde dem både min frisyr och mitt smink. Whi, det var verkligen jätte kul att dem gillade det jag gjorde!!

Såhär blev resultatet(jag sminkade och gjorde hår på Julia, hon mörkhåriga åt vänster):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0