IQ-fiskmåsarna

Praktikdag idag! Dagen har varit fullbokad och vi har pysslar och jokksat med massa grejer inför Elmia-mässan, som är sveriges största hårmässa där Mia ska göra en Avant Garde visning. Jag ska inte med på den men man märker att den händer för det är massor att göra. Vi har sytt löshår, och flätat nio-flätor som är väldigt svåra att göra. Jag skulle aldrig kunna göra en själv utan det är teamwork som gäller. Mia, Carolina och jag teamworkade och fick det riktigt bra!!
Jag fick även vara modell för Mia när hon skulle visa Carro sminkningarna dem ska göra. Resultatet har jag ingen bild på dock... 
Trotts de lagom roliga arbetsuppgifterna, var denna dag såklart rolig ändå när man är med salongens IQ-fiskmåsar.!


Mia, min handledare är bruden till vänster, och Carolina är bruden till vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0