kristen stewart at vouge in february

Kristen Stewart klädde Vouge's omslag i februari, och hon klädde det bra. Jag tycker hon är otroligt jätte vacker på dessa bilder och jag tycker det är fantastiskt vad hår, make, styling, foto och image kan göra med ett utseende. 

(posh 24)


Jag ser henne fortfarande som när hon spelade i första och andra twighlight filmerna. Det var dock ca 3 år sedan men ändå.

Och för att inte tala om nu, slutet på 2010 då hon spelade i filmen the runaways och verkligen såg ut som trash, tycker jag. Det är ett jättebra exempel på vad smink, hår, styling och image kan göra. I LOVE THAT!


Tänkte att det kunde vara kul att dela med mig av detta:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0