shine as nobody

From darknes to sunshine. Dagen började med dystra moln över huvudet och inga kvittrande fåglar, men jag tog med mig solbrillorna ändå i hopp om lite solsken, och solsken blev det! Systern kom förbi praktiken för att hämta lite grejer av mig och nämner att hon ska gå och köpa glass så jag tvekar inte en sekund på att följa med. En glasspromenad ledde till den jätte stora fina kyrkan två gator ifrån praktiken på Östermalm. Jag blir vekligen super farschinerad av kyrkor. Rena rama konstverken. Under dagen har jag prövad lite frisyrer till fotograferingen, men har inte bästemt än. Man får beslutsångest när det väl kommer till kritan, och jag vet att den kommer att bli värre. Mötet blev också inställt och framflyttat till onsdag. Då ska jag också pröva sminkningar till fotogqraferingen, vilket ska bli mega spännande!




Jag valde att ta kort på den minst fina delen av kyrkan såklart! Baksidan är jätte häftig med små dörrar och trappor. Men stor är den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0