it's a situation

Jag kom hem!!!! Tog halv sju tåget till stan. Det var typ inge people på tåget, skööönt! På bussen från stan sommnade jag, sen hände en liten situation. Jag somnade, och när jag vaknar så sätter jag mig upp kvikt, drar bort dreglet från mungipan och tänker vart är jag. Människor går på bussen och jag kollar ut. Jag är på den hållplatsen jag ska hoppa av, bara de att jag är på andra sidan vägen. Alltså, jag sov, jag vaknade inte, bussen åkte till station i skultuna, där den vänder och åker till stan igen, plockat upp nya människor som skulle åka till stan, och sen börjat köra mot stan. Shit tänkte jag och tryckte på plingan och hoppade av på tredje hållplatsen i skultuna. Om man åker från Skultuna så hoppar man inte av i Skultuna, människor måste undrat vad som var felet. Hela vägen hem gick jag och skratta för mig själv. När jag kom hem ringde jag mamma och hon dog av skratt! Haha, det var en händelse det!

Nu ska jag städa, sen drar jag till mina gammla grannar och slaggar där! Byyyyy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0